Rujan u Zvjezdicama je protekao u prilagodbama novopridošle djece na novi prostor, odgajatelje i pravila grupe. Sve je prošlo uobičajenim tijekom. Iako je bilo i suza prilikom odvajanja od roditelja, ipak se sve posložilo na obostrano zadovoljstvo. Lijepo rujansko vrijeme omogućilo nam je svakodnevni boravak u dvorištu te druženje s djecom iz drugih skupina, a po dolasku u sobu dnevnog boravka uslijedile bi aktivnosti u centrima aktivnosti.

  • IMG_1543
  • IMG_1549
  • IMG_1550
  • IMG_1552
  • IMG_1559
  • IMG_1576
  • IMG_1577
  • IMG_1586
  • IMG_1596

Početkom lipnja djeci je pročitana slikopriča „Prvi proljetni izlaz pčela” te je fokus bio na pčelama, a igra sa sladoledima bila je i dalje aktualna. Čitala im se Priča o moru, Ana i čarobna školjka, Pustolovine na dnu mora te enciklopedija Život u moru” te su se likovno izražavali temperom, flomasterima, bojicama i pastelama. Ponuđena im je likovna aktivnost ples pisanja.

U dvorištu su, osim igre u pijesku aktualne bile i igre vodom, gdje su djeca istraživala što pliva/tone,  pretakala i prolijevala vodu iz posudice u posudicu, promatrala kolikom brzinom se prazne čašice s različitim brojem rupica; istraživala djelovanje vode na pijesak, teksturu, težinu i mogućnosti mokrog naspram suhog pijeska.

Srpanj i kolovoz obilježili su prelasci djece u vrtićke skupine te adaptacije nove djece, koje su se podosta odužile te su neke bile i teže.

Budući da je većina djece pričala kako idu na more, bavili smo se i tom tematikom - more i morski stanovnici. Čitale su im se enciklopedije te slikovnice „Riba duginih boja i čudovišta iz morske špilje” , „Moja prva enciklopedija s Winniejem Poohom i prijateljima: Morska stvorenja”, 5000 zanimljivosti o našem svijetu - morske životinje” te se bogatio morski rječnik uz iste, kao i uz Wie heißt denn das? (Paetti) – Meerund strand.

Ovim putem zahvaljujemo i roditeljima koji su nam posudili slikovnice i knjige te donijeli razne morske motive – pijesak, kamenčiće, pužiće, školjke, morsku spužvu i kost sipe.

Izradili smo igru „Ribar i ribice” te uz svakodnevno pjevanje „Hej, ribo, ribice” većina djece je uspjela usvojiti tekst i melodiju iste.

Velik interes bio je za slano tijesto gdje su djeca sama dodavala sastojke te su svakodnevno manipulirala njime. Neki su se prvi put susreli i s terakotom na koju su otiskivali rebraste školjke.

Ovaj put je ples pisanja, osim tempere i glazbene podloge A.Vivaldija - LJeto, obogaćen i pjenom za brijanje gdje je primijećen još veći interes za tu aktivnost te zadržavanje u istoj (koja i inače traje dugo).

U kolovozu smo se bolje upoznali s morskim psom. Djeca su svakodnevno listala slikovnicu National geographic kids – Čudesan svijet životinja – Morski psi. Izrađivali su ga od plastelina te radili ogrlicu od „ zubiju morskog psa” jer je to ono što ih je na slikama najviše interesiralo. Pjevalo se i plesalo uz hrvatsku i englesku verziju „Baby shark” i „Beba morski pas”.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
  • 8