Travanj, svibanj i lipanj u Zvjezdicama
U travnju su povodom eko-izložbe izrađeni stolno-manipulativni poticaji s naglaskom na geometrijske likova, boje, pridruživanje i memorija, koja su djecu zaokupila čitav mjesec pa i duže. Pogledali smo i predstave "Djed i repa" te "Maca papučarica".
Svibanj smo započeli predstavom "Slon BonTon", izrađivali smo dobre poruke koje smo podijelili do parka Boškopini te obilježili Majčin dan uz zumbu i natjecateljske igre. Bavili smo se temom pčela. Mate i Fran A. proslavili su 2. rođendan te im i ovim putem čestitamo.
U lipnju smo se dotakli leptira, mora, riba i brodova. Oprostili smo se od Josipa K. i Filipa, a mi očekujemo nove prijatelje i prijateljice.
Siječanj,veljača i ožujak u Zvjezdicama
Nakon novogodišnjih praznika našoj skupini se pridružio Aron.
Tijekom siječnja smo se bavili aktivnostima vezanima za zimu, odjeću i obuću zimi te maškarama, uz prigodne slikopriče, pjesmice i plakate. Veljača je obilježena na temu ljubavi i Valentinova te cvijeća, posebice ljubičica, a kratki interes Glorie i Tonke bio je lisica (Zvjerići).
U ožujku smo nastavili s aktivnostima vezanima za vjesnike proljeća – visibabu. Izrađivali smo čestitku povodom dana Žena i obilježili smo Dan očeva u izradi kuhinje, kauča i fotelje od paleta te i ovim putem zahvaljujemo očevima na obogaćivanju našeg dvorišta. Krajem mjeseca bavili smo se se aktivnostima na temu Uskrsa.
Također, proslavili smo i rođendane Josipa D., Glorie, Zoe i Romana te im još jednom svima čestitamo veliki 3.
Listopad, studeni i prosinac u Zvjezdicama
Tijekom listopada u Zvjezdicama su još bile aktualne adaptacije (Mate, Fran A., Carmen). Teme kojima smo se bavili bile su vezane uz jesen - uočavanje prirodnih promjena, ponajviše putem vjetra (puše, hladnije je) i lišća - osjetilom vida, sluha, dodira/opipa te tako uočili da lišće mijenja boju, smanjuje se i uvija kad se osuši (pojam manji-veći), tvrđi je, šuška. Pjesmom "Kruška, jabuka, šljiva" djeca su se upoznala s bojama (crvena, žuta, zelena, ljubičasta) i razvrstavala (lijepila na stablo i podlozi) po boji i vrsti voća. Obilježili smo Dane jabuka i kruha uz prigodne pjesme, priče i slikopriče te simboličku igru.
U studenom smo započeli s istraživanjem dijelova tijela uz pjesme koje djeca jako vole -"Hoki poki", "Glava, ramena koljena, stopala", "Prste ima ruka svaka" te ocrtavajući tijelo i vlastite dlanove, a zatim prešli na aktivnosti za poticanje pažnje iz 4 kategorije - ritma, inteligencije, orijentacije, svjesnosti. Djeca su se rado uključivala u takve aktivnosti. Proslavili smo rođendane Frana D.(2) te Josipa K. i Tonke (3).
Prosinac smo obilježili u duhu božićnih aktivnosti i sv. Nikole, većinom likovnim aktivnostima. Pogledali smo i predstavu "Orašar" u kinu do kojega smo pješačili. Čitale su se božićne priče i slušale božićne i nikolinje pjesme. Dočekali smo sv. Nikolu na trgu te moto mrazove u dvorani koji su nas i darivali. Okitili smo bor gotovim ukrasima te ga obogatili vlastitim likovnim radovima. Sara nam je proslavila treći rođendan, a božićne praznike djeca su provela u skupini Rib
Rujan u Zvjezdicama
Rujan u Zvjezdicama je protekao u prilagodbama novopridošle djece na novi prostor, odgajatelje i pravila grupe. Sve je prošlo uobičajenim tijekom. Iako je bilo i suza prilikom odvajanja od roditelja, ipak se sve posložilo na obostrano zadovoljstvo. Lijepo rujansko vrijeme omogućilo nam je svakodnevni boravak u dvorištu te druženje s djecom iz drugih skupina, a po dolasku u sobu dnevnog boravka uslijedile bi aktivnosti u centrima aktivnosti.
Lipanj, srpanj i kolovoz u zvjezdicama
Početkom lipnja djeci je pročitana slikopriča „Prvi proljetni izlaz pčela” te je fokus bio na pčelama, a igra sa sladoledima bila je i dalje aktualna. Čitala im se Priča o moru, Ana i čarobna školjka, Pustolovine na dnu mora te enciklopedija Život u moru” te su se likovno izražavali temperom, flomasterima, bojicama i pastelama. Ponuđena im je likovna aktivnost ples pisanja.
U dvorištu su, osim igre u pijesku aktualne bile i igre vodom, gdje su djeca istraživala što pliva/tone, pretakala i prolijevala vodu iz posudice u posudicu, promatrala kolikom brzinom se prazne čašice s različitim brojem rupica; istraživala djelovanje vode na pijesak, teksturu, težinu i mogućnosti mokrog naspram suhog pijeska.
Srpanj i kolovoz obilježili su prelasci djece u vrtićke skupine te adaptacije nove djece, koje su se podosta odužile te su neke bile i teže.
Budući da je većina djece pričala kako idu na more, bavili smo se i tom tematikom - more i morski stanovnici. Čitale su im se enciklopedije te slikovnice „Riba duginih boja i čudovišta iz morske špilje” , „Moja prva enciklopedija s Winniejem Poohom i prijateljima: Morska stvorenja”, 5000 zanimljivosti o našem svijetu - morske životinje” te se bogatio morski rječnik uz iste, kao i uz Wie heißt denn das? (Paetti) – Meerund strand.
Ovim putem zahvaljujemo i roditeljima koji su nam posudili slikovnice i knjige te donijeli razne morske motive – pijesak, kamenčiće, pužiće, školjke, morsku spužvu i kost sipe.
Izradili smo igru „Ribar i ribice” te uz svakodnevno pjevanje „Hej, ribo, ribice” većina djece je uspjela usvojiti tekst i melodiju iste.
Velik interes bio je za slano tijesto gdje su djeca sama dodavala sastojke te su svakodnevno manipulirala njime. Neki su se prvi put susreli i s terakotom na koju su otiskivali rebraste školjke.
Ovaj put je ples pisanja, osim tempere i glazbene podloge A.Vivaldija - LJeto, obogaćen i pjenom za brijanje gdje je primijećen još veći interes za tu aktivnost te zadržavanje u istoj (koja i inače traje dugo).
U kolovozu smo se bolje upoznali s morskim psom. Djeca su svakodnevno listala slikovnicu National geographic kids – Čudesan svijet životinja – Morski psi. Izrađivali su ga od plastelina te radili ogrlicu od „ zubiju morskog psa” jer je to ono što ih je na slikama najviše interesiralo. Pjevalo se i plesalo uz hrvatsku i englesku verziju „Baby shark” i „Beba morski pas”.